Šiandien Justas jaučiasi geriau, nebe toks zombis su aukšta temperatūra kaip vakar, tad jaučiamės šiek tiek ramiau – reiškia vaistai padeda ir pasveiks. Ta aukšta temperatūra ne juokais išgąsdino, jau mintyse buvo ir sepsis ir visos kitos baisios ligos, bet nenoras atsigulti į ligoninę.

Nuo namų nuėjome 20 metrų, mažokai….

Gal ir gerai, kad ta infekcija mus pristabdė, nes jau jautėme keliavimo nuovargį. Ypatingai tokiais keliais kaip keliavome vakar, kurių net keliais negalima pavadinti. Kol keliaujame nedidelius atstumus, tol dar nieko tokio, tačiau, kai kelionės trukmė siekia kelias valandas, tai ir vairuotojas ir keleivis su didžiule kuprine ant pečių nemenkai pavargsta. Tad šiandien planas toks: ilsimės, skaitom, gulim ir tiesiog nieko neveikiam.

Doctor
Asmeninė gydytoja, slaugytoja, žmona, draugė, partnerė…

Lovina

Džiaugiamės, kad nakvynei pasirinkome Lovina miestelį. Miestelis nedidukas, pagrinde vien poilsiui skirtos vilos, namai, viešbučiai ir hosteliai ir didžioji jų dalis ant jūros kranto. Puiki vieta poilsiui. Šalia Lovinos yra didesnis miestas Singaraja, jį renkasi keliautojai, kurie nori daugiau veiksmo, parduotuvių,  didesnio restoranų pasirinkimo. Pravažiuojant pro jį matėme didelį ūžiantį naktinį turgų, mums kaip vietinių turgelių mėgėjams būtų labai įdomu jame apsilankyti.

Poilsis su delfinais

Lovina miestelį renkasi keliautojai, kurie nori daugiau ramybės, jame daug veiksmo nerasite. Mes gyvenome visiškai ant paplūdimio kranto, vilose dažniausiai yra kavinukės ar restoranai, baseinas, tad galima net niekur nekelti kojos, tik ilsėtis po ilgų kelionių taip kaip mums. Lovinoje labai populiarus užsiėmimas – plaukti su laiveliu anksti ryte stebėti migruojančių delfinų. Kažkaip taip susiklostė, jog apie 1 km nuo kranto atstumu, kasryt, patekant saulei, praplaukia daugybė delfinų. Iš ties nuostabus vaizdas (kiek matėme nuotraukose), labai verta išmėginti. Žmogui tokia pramoga kainuoja apie 100 000 IDR (6,5 eur).

Žymieji Balio kriokliai

Taip pat Loviną renkasi keliautojai, kurie nori aplankyti Balio šiaurėje esančius krioklius. Nuo Lovina iki žymiųjų ir, mūsų nuomone, pačių gražiausių Balio krioklių labai patogu nukeliauti, o krioklių pasirinkimas taip pat nemažas (gražiausieji: Aling Aling, Sekumpul, Git git, Banyumala Twin, Cemara). Įvedus į Google maps Bali waterfalls lengvai rasite žymiausiuosius krioklius ir netgi galėsite pažiūrėti jų nuotraukas, tokiu būdu įvertinti ir nuspręsti ar jie verti jūsų laiko. Galima keliauti kartu su vietiniu gidu arba savarankiškai.

Aling aling
Aling Aling krioklys

Balyje labai įprasta į visas turistines vietas keliauti su vietiniu gidu. Patirtis žinoma visai kitokia, nei keliaujant savarankiškai. Su gidu išgirsite įdomių vietinių istorijų ar nukeliausite į vietas, kur ne visi turistai taip lengvai atranda, bei būsite užtikrinti, kad viskas bus saugu ir sklandu.

Vilose, viešbučiuose, hosteliuose, kuriose apsistoja keliautojai, yra labai įprasta gauti visas ekskursijas neiškeliant kojos iš namų. Tai vietinių verslas, tad gidą į krioklius ar pasiplaukiojimą su delfinais galite gauti praktiškai bet kur.

Budistų vienuolynas Brahmavihara-Arama

Brahmavihara-Arama

Girdėjome (patys nebuvome ten), kad tai didžiausias budistų vienuolynas Balyje. Vienuolynas įsikūręs kalnuose, netoli Lovinos miestelio, tad iš jo teritorijos atsiveria įspūdingi reginiai. Tai vieta, kur rasite ramybę, jei norisi pamedituoti, pasimelsti ar tiesiog pabūti ramumoje. Vienuolyno teritorijoje yra 5 skirtingi pastatai ir didžiulis nuostabaus grožio sodas, po kurį galima pasivaikščioti.

Karštosios versmės – Air panas banjar

Šios vietos šįkart taip pat aplankyti nepavyko, bet.. galbūt kito atvykimo metu. Tai palmių apsuptyje įsikūrę natūralių karštų versmių baseinai. Per šimtmečius jie keitėsi ir tapo moderniu turistų traukos centrų. Yra tikima, kad versmės gali būti naudojamos terapiniais tikslais. Seniau (antrojo pasaulinio karo metu) jos buvo naudojamos įvairioms odos problemoms ir reumatiniams negalavimams gydyti. Įdomi patirtis, manom, jog verta apsilankyti, tik rekomenduojame planuoti ankstyvą kelionę, nenorint baseinuose būti susiglaudus su dar dešimtimis kitų turistų.

Air panas banjar
Durnius
Jei yra kortos tai šalia yra ir durnius…

Mes šią dieną nesirinkome nieko, tiesiog praleidome laiką namuose, prie jūros, su skaniu maistu, keliomis porcijomis ledų, knygomis ir poilsiu. Jaučiame, jog jau pasiilgome tiesiog paprasto buvimo. Turim įprotį įsigazuoti ir pagauti didžiulį pagreitį, kai tampa sunku sustoti, nes apetitas auga bevalgant 🙂

Mokomės klausytis savo kūno, bet ne visada pavyksta. 🙂 Tada jis mus tiesiog sustabdo…

Saulėti linkėjimai,

Balio saulėlydžiai yra kažkas tokio